Què avaluem
Per a predir amb alta fiabilitat el desenvolupament de les persones en un determinat entorn professional, avaluem:
La principal expertesa de Sèpal reconeguda pels nostres clients i els nostres col·laboradors és la predicció de la gestió emocional, de la conducta interpersonal i el desenvolupament laboral.
Core Knowledge
Valors que guien la nostra feina
Tests propis
PROVA / TEST | AVALUACIÓ | ÀMBIT | EDATS I CURSOS | IDIOMA | DATA I+D+i | |
---|---|---|---|---|---|---|
APTITUDS ESPECÍFIQUES | BAMS-I nivell 1 (v.e.2) |
MEMÒRIA INFANTIL
Memòria auditiva immediata i diferida / Memòria de treball |
ESCOLAR CLÍNIC |
2n EI, 3r EI, 1r EP | Català | 2014 |
BATS-I nivell 1 (v.e.2) |
ATENCIÓ I ORIENTACIÓ INFANTIL
Screening TDA |
ESCOLAR CLÍNIC |
2n EI, 3r EI, 1r EP | Català | 2014 | |
APTITUDS COGNITIVES GENERAL | MAX-I (nivell 1) |
ESTRUCTURA COGNITIVA
APTITUD VERBAL: Raonament Verbal i Vocabulari APTITUD QUANTITATIVA: Conceptes Relacionals i Conceptes Quantitatius APTITUD ABSTRACTA: Classificacions i Matrius |
ESCOLAR CLÍNIC |
2n EI, 3r EI, 1r EP | Català i Espanyol | 2012 |
THaC nivell 2 |
ESTRUCTURA COGNITIVA
APTITUD VERBAL: Raonament Verbal i Vocabulari APTITUD QUANTITATIVA: Conceptes Relacionals i Conceptes Quantitatius APTITUD ABSTRACTA: Classificacions i Matrius |
ESCOLAR CLÍNIC |
1r, 2n i 3r d’EP | Català i Espanyol | 1997 | |
MAX nivell 3 (v.3) |
ESTRUCTURA COGNITIVA
MOTS / ABSTRACCIONS / XIFRES RAONAMENT ESPACIAL / RAONAMENT TÈCNIC / VELOCITAT I PRECISIÓ PERCEPTIVES |
ESCOLAR LABORAL CLÍNIC |
Més d’11 anys i 5 anys d’escolarització | Català i Espanyol | 2015 | |
VALORACIÓ CLÍNICA | S-QUINZE |
ESTAT MENTAL Screening
INDICADORS GENERALS DE TRASTORNS MENTALS / TRASTORNS DE PERSONALITAT |
LABORAL CLÍNIC |
Adults | Català | 2005 |
PERSONALITAT | IPMB-11 |
ESTRUCTURA DE LA PERSONALITAT NORMAL
VULNERABILITAT EMOCIONAL / CONDUCTA SOCIAL INDEPENDÈNCIA / IMPULSIVITAT ANTINORMATIVA |
LABORAL CLÍNIC |
Adults | Català | 2008 |
IPS-I |
ESTRUCTURA BÀSICA DE PERSONALITAT INFANTIL
SOCIABILITAT, EMOCIONABILITAT I DOMINÀNCIA |
ESCOLAR CLÍNIC |
De 5 a 8 anys | Català i Espanyol | 2004 | |
IPS-A (versió 2) |
ESTRUCTURA DE LA PERSONALITAT I PREDICCIÓ DE CONDUCTA LABORAL
SOCIABILITAT I DESENVOLUPAMENT DE RELACIONS GESTIÓ EMOCIONAL I VULNERABILITAT A L’ESTRÈS AUTODIRECCIÓ I INDEPENDÈNCIA LIDERATGE I DESENVOLUPAMENT DE PERSONES IMPULSIVITAT I CONDUCTES DE RISC EMPATIA I GESTIÓ DE CONFLICTES |
LABORAL CLÍNIC |
Adults | Català i Espanyol | 2016 | |
MOTIVACIONS | TRIA |
ESTRUCTURA MOTIVACIONAL – PREFERÈNCIES PROFESSIONALS
Inclinació motivacional per 10 àmbits d’activitat professional |
ESCOLAR LABORAL |
A partir de 15 anys | Català i Espanyol | 2018 |
COMPETÈNCIES | PDR-F4 |
CAPACITAT D’ANÀLISI I VISIÓ ESTRATÈGICA
|
LABORAL | DIRECCIÓ ESTRATÈGICA | Català i Espanyol | 2005 |
PDR-06 |
PRESA DE DECISIONS
|
LABORAL | TÈCNICS/QUES D’OPERATIVA BANCÀRIA | Català i Espanyol | 2014 | |
PDR-S5 |
SEGUIMENT DE PROCEDIMENTS REGLATS
|
LABORAL | OPERARIS/ÀRIES DE SEGURETAT | Català i Espanyol | 2013 |